سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساده ترین روش فر کردن مو در منزل

 اگر دوست دارید میزان و حجم موهای صاف و بدون حالت خود را با فر کردن افزایش دهید، چندین گزینه آسان و ساده وجود دارد. یک روش بسیار محبوب و کارآمد استفاده از دستگاه فر کننده مو است. اگر موهای شما به راحتی فر می شوند و ترجیح می دهید به آن ها آسیب نرسانید، می توانید از برخی تکنیک های ساده هنگام شب استفاده کنید که برای روز بعد فرهای زیبایی به شما ارائه دهند. سرانجام اگر دوست دارید که حالت فر کننده موهای شما ماندگار باشد و نمی خواهید هر روز آن ها را مدل بدهید، می توانید از گزینه فر دائمی استفاده کنید.

 
بخش اول: استفاده از دستگاه فر کننده مو
 
 
1- یک فر کننده مو 1 اینچ (2?5 سانتی متر) برای موهای کوتاه یا متوسط خریداری کنید. اگر اندازه موهای شما تا سرشانه یا کوتاه تر هستند، باید از یک فر کننده مو نازک 1 اینچ (2?5 سانتی متر) برای موهای خود استفاده کنید. فر کننده مو ضخیم تر ممکن است فرهای مورد نظرتان را به شما ندهد.
 
فر کننده مو را می توانید به صورت آنلاین یا از فروشگاه های لوازم آرایشی و زیبایی خریداری کنید.
فر کننده مو بزرگ تر با ضخامت 1?25 اینچ (3?2 سانتی متر) بهتر است برای موهایی استفاده شود که از سرشانه پایین تر رفته اند. استفاده از فر کننده مو نازک تر ممکن است هر بار که بخشی از موها را می گیرید، همه آن ها را به خوبی فر نکند.
2- به موها خشک خود موس حجم دهنده یا اسپری مو بزنید. برای فر کردن مو نیازی به شست و شوی موها نیست، بلکه باید موهایتان کاملا خشک و بدون گره و پیچیدگی باشند. از موس حجم دهنده یا اسپری مو استفاده کنید تا موهای خود را با یک لایه نازک بپوشانید. حتما انتهای موهای خود را با موس یا اسپری پوشش دهید، زیرا این مناطق معمولا اولین بخشی هستند که فر خود را از دست می دهند.
 
3- دمای فر کننده مو را مطابق با ضخامت موهایتان تنظیم کنید. اگر فر کننده مویی دارید که به شما امکان تغییر دما را می دهد، اگر موهای نازکی دارید، فر کننده مو را روی دمای پایین قرار دهید. دمای بیش از حد می تواند به موهای نازک آسیب برساند. برای موهای ضخیم، دمای اتو مو را بالاتر ببرید تا گرما با هر بار پیچش، تمام موهای شما را بگیرد.