سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا باید شاد باشیم؟

شادی یک احساس عالی است که همه ی مردم خواهان آن هستند. جالب است بدانید که همه ی ما می توانیم راه خوشحال بودن را یاد بگیریم. اگر احساس ناراحتی و عصبانیت می کنید، به دلایل قانع کننده ی زیر برای شاد بودن توجه کنید:

 

1- افرادی هستند که از صمیم قلب شما را دوست دارند

برخی از افراد، به ویژه خانواده شما از صمیم قلب دوست تان دارند و خوشبختی شما برای آنها مهم است. اگر می خواهید خانواده تان را خوشحال کنید، باید بخندید تا آنها از دیدن خوشحالی شما، احساس خوشبختی کنند. هر چقدر هم که احساس بدی داشته باشید، فراموش نکنید که تنها نیستید و در اطراف خود افرادی دارید که بی قید و شرط شما را دوست دارند.

2- قدر زندگی را بدانید و از زنده بودن خود خوشحال باشید

شکرگزار باشید که هنوز زنده و سلامت هستید. بسیاری از مردم آرزو می کنند جای شما باشند، اما همه از نعمت های شما برخوردار نیستند. مهم نیست که چقدر ناراضی، بیمار، خسته یا غمگین هستید، تنها به یاد داشته باشید که یکی از گرانبهاترین نعمت های شما، زندگی منحصر به فرد خودتان است! به جای نگران شدن در مورد همه چیز، باید شروع به مشاهده و لذت بردن از لحظه حال کنید و اکنون که نفس می کشید و زنده هستید خوشحال باشید.

 

بعبارت دیگر سعی کنید در لحظه ی حال زندگی کنید و گذشته و آینده را نادیده بگیرید. هیچ کس قدرت پیش بینی آینده را ندارد. امروز خوشحالی را انتخاب کنید و از هر لحظه ای که در آن هستید لذت ببرید. این بهترین راه برای یادگیری چگونگی شاد بودن است.

 

3- خوشحال بودن شما را بسیار مشتاق و سازنده می کند

اثبات شده است که افراد خوشحال در زمینه فعالیت و کارهای خود بسیار مثمر ثمر واقع می شوند و اغلب به موفق ترین افراد تبدیل می شوند. مولد بودن شما را قادر می سازد اهداف خود را در زندگی سریعتر و بهتر انجام دهید، بنابراین موفق تر می شوید و از زندگی راضی تر خواهید شد.

ادامه مطلب...