سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین صبحانه رژیمی بدنسازی

آیا میخواهید بدون این که اضافه وزن زیادی پیدا کنید، عضله سازی کنید؟ دقت کنید صبحانه رژیمی مناسب بدنسازی باید در عین کاهش وزن، نه تنها عضله سوزی نکند بلکه سبب عضله سازی شود. ما این جاییم تا شما را با دوازده صبحانه عالی برای عضله سازی و کاهش وزن آشنا کنیم.

 

صبحانه مهم ترین وعده غذایی در طی روز است. بدن ما باید برای عضله سازی از حالت کربولیک خارج شود. بنابراین برای یک صبحانه فاخر و کم چرب، ما در این قسمت از سایت دوازده گزینه بسیار خوب را به شما معرفی خواهیم کرد:

1-جو پرک با گردو

جو پرک سرشار از فیبر است؛ فیبر هایی که بتا گلوکان و آنتی اکسیدان نامیده می شوند. جو پرک سطح کلسترول خون را تنظیم می کند و غذایی بسیار کم کالری محسوب می شود. جو پرک را می توان همراه با مقداری شیر کم چرب و یا شیر بادام سرو کرد. هم چنین می توان گردو ، بادام خرد شده و انواع توت را به این ترکیب اضافه کرد. علاوه بر این، می توان یک قاشق سوپ خوری پودر پروتئین را هم به این ترکیب اضافه کرد.

 

با خوردن این صبحانه قطعا احساس سیری می کنید و دیرتر گرسنه می شوید. پروتئین بالا و کالری اندک این غذا به رشد ماهیچه ها و هم چنین افزایش وزن شما کمک می کند.

2-املت اسفناج

برای درست کردن این نوع املت از سفیده تخم مرغ استفاده کنید. سفیده تخم مرغ غنی از پروتئین است. برای این املت از سفیده سه عدد تخم مرغ، پنیر محلی و اسفناج استفاده کنید. هم چنین می توانید سبزی های مورد علاقه خود را به این ترکیب اضافه کنید. از مقدار کمی روغن برای تفت دادن این املت استفاده کنید. این صبحانه سرشار از پروتئین ، آهن و ریزمغذی ها است و بنابراین می توان گفت که این صبحانه ترکیبی بسیار عالی برای عضله سازی و کاهش وزن محسوب می شود.

3-ساندویچ تمپه و توفو

با استفاده از روغن زیتون و یا روغن حیوانی ، توفو و تمپه را تفت دهید و یا آن ها را گریل کنید. حالا گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای را اضافه کنید. اینک می توانید این مواد را روی نان تست رژیمی خود بمالید. این غذای فوق العاده خوشمزه منبع خوبی از پروتئین گیاهی است. قطعا با خوردن این ساندویچ ساعت ها احساس سیری خواهید کرد و هم چنین کالری اضافه ای وارد بدن تان نمی شود . حتما این صبحانه لذیذ و سالم را امتحان کنید؛ این صبحانه به عضله سازی و کاهش وزن شما کمک می کند.

ادامه مطلب...